به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آوای لطیف: دیدار و گفتگو با هادی سلیمی سرپرست هلال احمر گیلان اتفاق خوبی بود تا داوطلب افتخاری رسانه ای هلال احمر گیلان شویم تا جهت کمک و همراهی بامدیریت و پرسنل خدمتگزار این سازمان در شرایط سخت و بحرانی که نیازمند به حمایت می باشند انجام وظیفه کنیم و گفتیم حمایت از نیروی انسانی سازمان خط قرمز رسانه آوای لطیف است زیرا اعتقاد داریم هر سازمانی بخواهد به رشد و تعالی و به آن اهداف از پیش تعیین شده سازمانی خود برسند، باید در درجه اول به پرسنل خود توجه ویژه ای داشته باشند، زیرا اگر ما به پرسنل سازمان خود توجه ویژه داشته باشیم آنها نیز توجه خاص و ویژه به ارباب رجوع خواهند داشت و در نتیجه سازمان مربوطه به رشد و بالندی خواهد رسید و به اهداف سازمانی خود نائل می گردد. و مدیر سازمان باید از نیروهایی که دارای توانمندی و عملکرد مثبتی دارند اما تا کنون آن روحیه را نداشتند به مدیرسازمان نزدیک شوند و یا مدیر سازمان سعی نکرده است اینگونه افراد را شناسایی کند باید از وجودشان در مدیریت میانی استفاده نماید.
هادی سلیمی سرپرست هلال احمر گیلان آخرین اقدامات خود را درباره داروخانه هلال احمر گیلان اظهار کرد: به زودی شعبه دوم داروخانه هلال احمر ایجاد خواهد شد و با شرکتهای دارویی وارد مذاکره شدیم تا سبد دارویی ما را تکمیل کنند دراین زمینه دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز قول مساعد داده است تا داروهای کمیاب و تخصصی به مردم عرضه گردد.
سلیمی از ظرفیت نیروی انسانی موجود در داروخانه هلال احمر گفت :از ظرفیت موجود در داروخانه به نحو احسن استفاده خواهیم نمود و درطی سال ۱۴۰۲ جذب نیروی جدید از طریق آزمون صورت می گیرید و علاقمندان می توانند با شرایط تعیین شده در آزمون شرکت کرده و استخدام شوند.
سرپرست هلال احمر گیلان درباره حوزه بهداشت و درمان هلال احمر افزود: حوزه بهداشت و درمان و توانبخشی و فیزیوتراپی و کار درمانی برای استفاده مردم فعال می شوند و در آینده نزدیک تفاهم نامه ای با کمیته امداد وبهزیستی جهت حمایت از مددجویان خواهیم داشت تا با توجه به ظرفیت خوبی که در این حوزه وجود دارد بتوانیم به مردم خدمات خوبی ارائه دهیم .
سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هلال احمر یک موسسه خیریه است که اساس فعالیت و خدمات جمعیت برعهده داوطلبان است و یکی از سرمایه های اجتماعی جمعیت هلال احمر داوطلبان می باشند و سرمایه دیگر جمعیت هلال احمر، اعتماد مردمی است.
سرپرست هلال احمر استان گیلان از همدلی و همراهی رسانه ها افزود: تقاضای من از رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی این است کمک حال جمعیت هلال احمر باشند
هادی سلیمی درپایان دیدگاه و نظرش را درباره پایگاه خبری و تحلیلی آوای لطیف گفت :آوای لطیف یک رسانه مردمی است و دغدغه آوای لطیف و زحمات آوای لطیف ستودنی و قابل تقدیر است.
انشاالله در کنار هم و باهم به اتفاق اعضای داوطلبان خدمات و زحمات همکاران و داوطلبان را به استضار ملت شریف گیلان و ایران برسانید.