تاریخ : یکشنبه, ۲ شهریور , ۱۴۰۴ Sunday, 24 August , 2025
0

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران: خدمت‌رسانی دقیق، به‌موقع و باکیفیت به مردم و جلب رضایت مشتریان پایدار است

  • کد خبر : 26969
  • 28 خرداد 1404 - 8:15
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران: خدمت‌رسانی دقیق، به‌موقع و باکیفیت به مردم و جلب رضایت مشتریان پایدار است
مدیرعامل شرکت ملی پست، امروز با حضور سرزده در ساختمان مرکزی منطقه پستی شمال‌غرب واقع در میدان ولیعصر(عج)، از نزدیک روند خدمات‌رسانی را ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف :این بازدید با هدف بررسی روند اجرایی عملیات پستی در شرایط کنونی کشور و اطمینان از استمرار ارائه خدمات به شهروندان انجام شد.
محمد احمدی در جریان این بازدید، از روند پایدار خدمات پستی کشور خبر داد و بر لزوم خدمت‌رسانی دقیق، به‌موقع و باکیفیت به مردم و جلب رضایت مشتریان تأکید کرد.

لینک کوتاه : http://avayelatif.ir/?p=26969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.