تاریخ : یکشنبه, ۲ شهریور , ۱۴۰۴ Sunday, 24 August , 2025

اخبار ویژه

نظارت بر هفتمین دوره انتخابات شوراهای گیلان با ریاست مهدی فلاح کلید خورد پیش‌بینی درست رسانه مستقل آوای لطیف محقق نشد؛ حتی بهترین تحلیلی ها هم گاهی خطا می کنند/با صدای بلند به مردم نجیب و مهربان گیلان می‌گوییم: ببخشید! هم برای تعطیلی، هم برای سکوت دیروز به زودی دیدار وگفت‌وگو با حسینی طایفه مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان: برای احیای تالاب بین‌المللی انزلی؛ نجات یک گنجینه در خطر/آیا تالاب انزلی نجات می‌یابد؟ تحلیل آوای لطیف از حرکت نمادین امام جمعه جدید فومن: «جشن گلریزان برای محرومان، نه مسئولان» وداع با نقدی، استقبال از داوودی؛ فومن میزبان امام جمعه جدید شد پیشنهاد مدیر مسئول آوای لطیف در نشست خبری با نماینده ولی فقیه در گیلان:تشکیل شورای هماهنگی اقتدار و پیشرفت گیلان” متشکل از این شش نهاد کلیدی، با محوریت استاندار و تحت نظارت نماینده ولی فقیه/همکاری شش‌ضلع در استان می‌توان ستون‌های خیمه‌ اقتدار و خدمت‌گزاری در گیلان باشد

0

احمد زاده عضو هیات مدیره شرکت ملی پست کشور:جنگ ۱۲ روز نتوانست زنجیره خدمات پستی را قطع کند/ بهبود معیشت کارکنان به‌عنوان یکی از اصول مورد تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،و مدیرعامل شرکت ملی پست کشور است

  • کد خبر : 27174
  • 17 تیر 1404 - 21:02
احمد زاده عضو هیات مدیره شرکت ملی پست کشور:جنگ ۱۲ روز نتوانست زنجیره خدمات پستی را قطع کند/ بهبود معیشت کارکنان به‌عنوان یکی از اصول مورد تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،و مدیرعامل شرکت ملی پست کشور است
احمد زاده :توجه به منزلت نیروی انسانی به‌عنوان بخش مهمی از سرمایه معنوی شرکت، جز اولویت‌های کاری تیم مدیریتی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف : افشین احمد زاده در دیدار و گفتگو با مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف اظهار کرد: در جنگ ۱۲ روزه شرکت ملی پست نه تنها تعطیل نشد، بلکه با ارائه خدمات گسترده، از توزیع مرسولات تا پاسخگویی به مشتریان، نقش حیاتی در حفظ ارتباطات و امنیت روانی جامعه ایفا کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت پست ایران عملکرد اقدامات دیگر نهادها، بخشی از مقاومت هم هجانبه ایران در برابر تجاوز اسرائیل بود افزود:جنگ ۱۲ روز نتوانست زنجیره خدمات پستی را قطع کند.

احمد زاده با بیان اهمیت بهبود معیشت کارکنان به‌عنوان یکی از اصول مورد تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: «توجه به منزلت نیروی انسانی به‌عنوان بخش مهمی از سرمایه معنوی شرکت، جز اولویت‌های کاری تیم مدیریتی است.»
به گفته وی، این مهم در گرو ارتقا کیفیت خدمات و تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان است، زیرا تامین خواسته و پاسخ به نیاز مشتری اولویت اصلی مشتری مداری شرکت ملی پست در فضای رقابتی موجود به شمار می‌آید.
احمدزاده ارتقا بهره وری و توسعه فناوری‌های نوین در شبکه پستی را مورد تاکید قرار داد و افزود: «راه رسیدن به این هدف، بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و هوشمند سازی با همکاری بخش خصوصی، توسعه و طراحی سرویس‌های با ارزش افزوده مبتنی بر تحقیقات بازار و نیاز مشتری، تمرکز بر ظرفیت‌های بومی در کنار ظرفیت‌های ملی و بازمهندسی سیستم‌ها با تکیه بر نوآوری است.»
او اظهار داشت: «ثمرات این اقدامات ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان در دریافت خدماتی با سرعت، دقت، کیفیت و امنیتی بالاتر و همچنین کمک به تحقق توسعه پایدار در شرکت و رسیدن به پست سبز می‌باشد.»
عضو هیات مدیره در خصوص جایگاه شرکت ملی پست در اکوسیستم پست و لجستیک خرده‌فروشی، گفت: «این موضوع در اساسنامه شرکت ملی پست مصوب شده است و ما به عنوان یک بازیگر محوری، فعالیت‌مان را گسترش خواهیم داد.»
وی همکاری با فعالان حوزه تجارت الکترونیک را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: «گسترش همکاری‌ها با این بخش در سطح داخلی و خارجی به ویژه کشورهای منطقه در دستور کار قرار دارد.»
احمدزاده موضوع استفاده حداکثری از دارایی‌ها و مولدسازی منابع موجود را مورد تاکید قرار داد و گفت: «این مهم با هدف سرمایه گذاری در نوسازی و بهبود زیرساخت‌های فیزیکی و نرم افزاری شبکه انجام خواهد شد.»

لینک کوتاه : http://avayelatif.ir/?p=27174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.