به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف : افشین احمد زاده در دیدار و گفتگو با مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف اظهار کرد: در جنگ ۱۲ روزه شرکت ملی پست نه تنها تعطیل نشد، بلکه با ارائه خدمات گسترده، از توزیع مرسولات تا پاسخگویی به مشتریان، نقش حیاتی در حفظ ارتباطات و امنیت روانی جامعه ایفا کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت پست ایران عملکرد اقدامات دیگر نهادها، بخشی از مقاومت هم هجانبه ایران در برابر تجاوز اسرائیل بود افزود:جنگ ۱۲ روز نتوانست زنجیره خدمات پستی را قطع کند.
احمد زاده با بیان اهمیت بهبود معیشت کارکنان بهعنوان یکی از اصول مورد تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: «توجه به منزلت نیروی انسانی بهعنوان بخش مهمی از سرمایه معنوی شرکت، جز اولویتهای کاری تیم مدیریتی است.»
به گفته وی، این مهم در گرو ارتقا کیفیت خدمات و تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان است، زیرا تامین خواسته و پاسخ به نیاز مشتری اولویت اصلی مشتری مداری شرکت ملی پست در فضای رقابتی موجود به شمار میآید.
احمدزاده ارتقا بهره وری و توسعه فناوریهای نوین در شبکه پستی را مورد تاکید قرار داد و افزود: «راه رسیدن به این هدف، بهبود زیرساختهای ارتباطی و هوشمند سازی با همکاری بخش خصوصی، توسعه و طراحی سرویسهای با ارزش افزوده مبتنی بر تحقیقات بازار و نیاز مشتری، تمرکز بر ظرفیتهای بومی در کنار ظرفیتهای ملی و بازمهندسی سیستمها با تکیه بر نوآوری است.»
او اظهار داشت: «ثمرات این اقدامات ایجاد تجربهای متفاوت برای مشتریان در دریافت خدماتی با سرعت، دقت، کیفیت و امنیتی بالاتر و همچنین کمک به تحقق توسعه پایدار در شرکت و رسیدن به پست سبز میباشد.»
عضو هیات مدیره در خصوص جایگاه شرکت ملی پست در اکوسیستم پست و لجستیک خردهفروشی، گفت: «این موضوع در اساسنامه شرکت ملی پست مصوب شده است و ما به عنوان یک بازیگر محوری، فعالیتمان را گسترش خواهیم داد.»
وی همکاری با فعالان حوزه تجارت الکترونیک را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: «گسترش همکاریها با این بخش در سطح داخلی و خارجی به ویژه کشورهای منطقه در دستور کار قرار دارد.»
احمدزاده موضوع استفاده حداکثری از داراییها و مولدسازی منابع موجود را مورد تاکید قرار داد و گفت: «این مهم با هدف سرمایه گذاری در نوسازی و بهبود زیرساختهای فیزیکی و نرم افزاری شبکه انجام خواهد شد.»