تاریخ : سه شنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۴ Tuesday, 5 August , 2025

اخبار ویژه

سکته در قلب برق رشت:قطعی گسترده شهررشت پس از خرابی پست ۲۳۰ شهید سیادتی/مقصر اصلی خاموشی گستردهٔ شهر رشت کیست؟ از محیط آکادمیک تا سپاه؛دکتر شهرام غلامرضایی رئیس هیأت پزشکی ورزشی ورزش بسیج سپاه قدس گیلان شد / تصویر حکم گیلان روی اوجاق: پیش بینی دادرس:‌هوای گیلان باز هم گرم تر می شود معاون وزیر کشور:انتخابات شوراها تحت هر شرایطی سال آینده بصورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود/ در صورت اینکه‌ جنگ شود و زیر ساختها آسیب ببیندصندوق‌های دستی به میدان می‌آیند بعضی از مدیران کل گیلان: «از آنجا مانده، از اینجا رانده»/مدیرانی که با دستورهای خودساخته، توبیخ‌های ناعادلانه و ردیف‌های سازمانی تبعیض‌آمیز، روحیۀ جمعی را می‌شکنند، نهایتاً در چاهی که خود کنده‌اند گرفتار می‌شوند رجبی رئیس اداره امور شعب بانک ملی گیلان: بانک‌ها باید با ایجاد تعادل میان سپرده‌گذاران و تسهیلات گیرندگان، منابع موجود را به سمت فعالیت‌های مولد و اثربخش هدایت کنند/ پرداخت تسهیلات در شبکه بانک ملی به‌صورت منظم ادامه دارد

4
معاون اجتماعی و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري گيلان:

مدیران ضعیف با رسانه ها تعامل ندارندوپاسخگو نیستند/ رسانه‌ها امین حاکمیت و مردم هستند

  • کد خبر : 7068
  • 01 اردیبهشت 1401 - 18:13
مدیران ضعیف با رسانه ها تعامل ندارندوپاسخگو نیستند/ رسانه‌ها امین حاکمیت و مردم هستند
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان گيلان گفت: مدیرانی که رسانه‌ها را در دفتر خود نمی‌پذیرندوپاسخگو نیستند قطعاً به اعتقاد من در کار خود ضعف‌هایی دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف، احمد آقایی در گفت وگو با مدیر مسئول این پایگاه با اشاره به فعالیت رسانه ها در استان اظهار کرد: رسانه‌ها امین حاکمیت و مردم و نیز پرچمدار آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم هستند بنابراین زبان گویای مردم در مطالبه گری اند و این نوع نگاه را قانون اساسی به آن ها داده است.
وی با بیان اینکه لذا همه مدیران مکلفند بر مدار قانون و بر اساس تکلیف و وظیفه ای که دارند پاسخگو باشند و اقدامات خود را از طریق رسانه ها به سمع مردم برسانند، ادامه داد: ما باید قدردان تلاش خالصانه و صادقانه و رایگان رسانه‌ها باشیم زیرا رسانه ها همین طور که زبان گویای مردم اند باید زبان مدیران هم باشند؛ به هیچ وجه رسانه ها در تقابل با مدیران نیستند بلکه در تعامل اند و خدماتی که مدیران ارائه می دهند را نیزمنعکس می کنند.
معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري گيلان تصریح کرد: مدیرانی که رسانه‌ها را در دفتر خود نمی‌پذیرندوپاسخگو نیستند قطعاً به اعتقاد من در کار خود ضعف‌هایی دارند اگر مدیری در کار خود ضعف نداشته باشد می‌تواند با رسانه‌ ها در ارتباط باشد و تمام قد در خدمت نظام و مردم باشد.
آقایی با بیان اینکه ما باید قدردان این رسانه‌ها باشیم، افزود: رسانه ها پایگاه مردمی دارند و مورد اعتماد مردم هستند لذا مدیران باید با اعتماد به رسانه ها مشکل گشایی کنند زیرا هرگونه فعالیت برای خوب زیستن مردم انجام دهیم به مسئولیت خود عمل کرده ایم، لذا باید تمام وقت در خدمت مردم باشیم و اگر رسانه‌ای ما را منصفانه مورد نقد قرار می‌دهد با این هدف استکه می خواهد به مدیران کمک کند.
این مسئول در خاتمه یادآور شد: ما که در حوزه انفال و حفاظت از محیط زیست و تقابل با سودجویان کار می‌کنیم کاملاً با رسانه‌ها در تعامل هستیم زیرا افق دید بالایی دارند لذا با کمک رسانه‌ها ضعف‌های خود و نیازهای مردم و جامعه را برطرف کنیم.

لینک کوتاه : http://avayelatif.ir/?p=7068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.