تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024

اخبار ویژه

۲۲ اسفندآغاز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا/ رویکرد رسانه آوای لطیف برای انتشار خبر کاندیدا برمبنای عملکرد و برنامه می باشد بنا به شنیده های آوای لطیف مبنی بر آغاز انتصابات محقق شد: با حکم‌ استاندرگیلان سرپرستان معاونت روابط عمومی استانداری، معاونت برنامه ریزی فرمانداری تالش و بخشداران دیلمان و رودبنه منصوب شدند حق شناس استاندار گیلان ضمن دلجویی از فعالان رسانه : اصحاب رسانه کار خود را به درستی انجام می‌دهند/خبرنگاران به دو روی یک سکه نگاه می‌کنند/دلیل نمی شود یک مسئول دولتی از الفاظ ناشایست استفاده کند اقدام انقلابی حق شناس استاندار گیلان‌پس از بی احترامی فرماندار انزلی به رسانه ها: محمد پور خوش سعادت برکنار، بابک شکوهی راد سرپرست فرمانداری انزلی شد دو انتظار اصحاب رسانه؛ عذرخواهی فرماندار انزلی و عزل فوری ایشان توسط استاندار گیلان/ آری بعضی ها را بایدگاز گرفت/ گاز گرفتم گازم خریدار داشت واکنش دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به اظهارات فرماندار انزلی درباره خبرنگاران:رسانه‌ها و خبرنگاران، وظیفه‌شان روشنگری و مطالبه گری‌ست. نقد و پرسشگری آنها نه «گازگرفتن» و یا هر عبارت توهین‌آمیز دیگر، بلکه تلاش برای شفافیت و پاسخگویی است

2
معاون اجتماعی و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري گيلان:

مدیران ضعیف با رسانه ها تعامل ندارندوپاسخگو نیستند/ رسانه‌ها امین حاکمیت و مردم هستند

  • کد خبر : 7068
  • 01 اردیبهشت 1401 - 18:13
مدیران ضعیف با رسانه ها تعامل ندارندوپاسخگو نیستند/ رسانه‌ها امین حاکمیت و مردم هستند
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان گيلان گفت: مدیرانی که رسانه‌ها را در دفتر خود نمی‌پذیرندوپاسخگو نیستند قطعاً به اعتقاد من در کار خود ضعف‌هایی دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف، احمد آقایی در گفت وگو با مدیر مسئول این پایگاه با اشاره به فعالیت رسانه ها در استان اظهار کرد: رسانه‌ها امین حاکمیت و مردم و نیز پرچمدار آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم هستند بنابراین زبان گویای مردم در مطالبه گری اند و این نوع نگاه را قانون اساسی به آن ها داده است.
وی با بیان اینکه لذا همه مدیران مکلفند بر مدار قانون و بر اساس تکلیف و وظیفه ای که دارند پاسخگو باشند و اقدامات خود را از طریق رسانه ها به سمع مردم برسانند، ادامه داد: ما باید قدردان تلاش خالصانه و صادقانه و رایگان رسانه‌ها باشیم زیرا رسانه ها همین طور که زبان گویای مردم اند باید زبان مدیران هم باشند؛ به هیچ وجه رسانه ها در تقابل با مدیران نیستند بلکه در تعامل اند و خدماتی که مدیران ارائه می دهند را نیزمنعکس می کنند.
معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري گيلان تصریح کرد: مدیرانی که رسانه‌ها را در دفتر خود نمی‌پذیرندوپاسخگو نیستند قطعاً به اعتقاد من در کار خود ضعف‌هایی دارند اگر مدیری در کار خود ضعف نداشته باشد می‌تواند با رسانه‌ ها در ارتباط باشد و تمام قد در خدمت نظام و مردم باشد.
آقایی با بیان اینکه ما باید قدردان این رسانه‌ها باشیم، افزود: رسانه ها پایگاه مردمی دارند و مورد اعتماد مردم هستند لذا مدیران باید با اعتماد به رسانه ها مشکل گشایی کنند زیرا هرگونه فعالیت برای خوب زیستن مردم انجام دهیم به مسئولیت خود عمل کرده ایم، لذا باید تمام وقت در خدمت مردم باشیم و اگر رسانه‌ای ما را منصفانه مورد نقد قرار می‌دهد با این هدف استکه می خواهد به مدیران کمک کند.
این مسئول در خاتمه یادآور شد: ما که در حوزه انفال و حفاظت از محیط زیست و تقابل با سودجویان کار می‌کنیم کاملاً با رسانه‌ها در تعامل هستیم زیرا افق دید بالایی دارند لذا با کمک رسانه‌ها ضعف‌های خود و نیازهای مردم و جامعه را برطرف کنیم.

لینک کوتاه : https://avayelatif.ir/?p=7068

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.