تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024

اخبار ویژه

۲۲ اسفندآغاز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا/ رویکرد رسانه آوای لطیف برای انتشار خبر کاندیدا برمبنای عملکرد و برنامه می باشد بنا به شنیده های آوای لطیف مبنی بر آغاز انتصابات محقق شد: با حکم‌ استاندرگیلان سرپرستان معاونت روابط عمومی استانداری، معاونت برنامه ریزی فرمانداری تالش و بخشداران دیلمان و رودبنه منصوب شدند حق شناس استاندار گیلان ضمن دلجویی از فعالان رسانه : اصحاب رسانه کار خود را به درستی انجام می‌دهند/خبرنگاران به دو روی یک سکه نگاه می‌کنند/دلیل نمی شود یک مسئول دولتی از الفاظ ناشایست استفاده کند اقدام انقلابی حق شناس استاندار گیلان‌پس از بی احترامی فرماندار انزلی به رسانه ها: محمد پور خوش سعادت برکنار، بابک شکوهی راد سرپرست فرمانداری انزلی شد دو انتظار اصحاب رسانه؛ عذرخواهی فرماندار انزلی و عزل فوری ایشان توسط استاندار گیلان/ آری بعضی ها را بایدگاز گرفت/ گاز گرفتم گازم خریدار داشت واکنش دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به اظهارات فرماندار انزلی درباره خبرنگاران:رسانه‌ها و خبرنگاران، وظیفه‌شان روشنگری و مطالبه گری‌ست. نقد و پرسشگری آنها نه «گازگرفتن» و یا هر عبارت توهین‌آمیز دیگر، بلکه تلاش برای شفافیت و پاسخگویی است

0
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹618522نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس:

هنوز پول زمین های خریداری شده برای راه آهن به برخی از روستائیان پرداخت نشده

  • کد خبر : 92
  • 09 اردیبهشت 1400 - 20:47
هنوز پول زمین های خریداری شده برای راه آهن به برخی از روستائیان پرداخت نشده
آقازاده با اشاره به اینکه روستائیان حاشیه خط ریل راه آهن رشت به آستارا مشکلات زیادی دارند، بیان کرد: کشاورزی مردم منطقه دچار مشکلاتی شده که برای حل این مشکلات تمام تلاش خود را خواهم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم راه آهن در جابه جایی کالا در کشور ۱۱ درصد بوده که بایدبه ۳۰ درصد برسد گفت: به دلیل زمان بر بودن پروژه‌ها به مسئله راه آهن کم توجه می‌شود، راه آهن باید جایگاه واقعی خود را در گیلان پیدا کند.

سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن رشت به آستارا با اشاره به اینکه پروژه راه آهن رشت به آستارا از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اظهار کرد: بهتر بود راه آهن همان زمان از منطقه امام زاده هاشم تا بندر انزلی همزمان تکمیل کرد اما به هر حال این مسئله محقق نشد و هرچه سریعتر باید به تتیجه برسد.

وی با انتقاد از کم توجهی‌های صورت گرفته نسبت به راه آهن گیلان گفت: در گذشته همواره راهبرد ترانزیتی کشور، راه آهن شمال به جنوب بود مزیت بالای راه آهن برای کشور از بدیهیات است.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم راه آهن در جابه جایی کالا در کشور ۱۱ درصد بوده و در برنامه ششم توسعه تاکید شده که باید سهم راه آهن از کالا به ۳۰ درصد برسد افزود: به دلیل زمان بر بودن پروژه‌ها به مسئله راه آهن کم توجه می‌شود، راه آهن باید جایگاه واقعی خود را در گیلان پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه وصل شدن راه آهن گیلان به بندر کاسپین یک حرکت رو به جلو برای استان است، تصریح کرد: اتصال راه آهن به شهرستان آستارا نیز یک اقدام ارزشمند برای استان و حتی کشور است و راه انتقال کالا به کشورهای همسایه شمالی را راحت‌تر می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم منفعت‌ها نباید روستائیان ما از پروژه راه آهن آسیب ببینند، گفت: جاده‌های تخریب شده توسط راه آهن باید دوباره بازسازی شود و همچنین برای راه‌هایی که مسدود شده نیز باید راه جایگزین تعبیه شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات روستائیان حاشیه راه آهن را برطرف کنند، گفت: هنوز پول زمین‌های خریداری شده برای راه آهن به برخی از روستائیان پرداخت نشده و علاوه بر آن راه دسترسی آن‌ها را نیز دچار مشکل کرده است.

آقازاده با اشاره به اینکه روستائیان حاشیه خط ریل راه آهن رشت به آستارا مشکلات زیادی دارند، بیان کرد: کشاورزی مردم منطقه دچار مشکلاتی شده که برای حل این مشکلات تمام تلاش خود را خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://avayelatif.ir/?p=92

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.