به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف: مدیران ناکارآمد با آزار کارمندان، تبعیض، و بی توجهی به مطالبات مردم، موجبات نارضایتی را فراهم کرده اند.
–
گزارشهای متعدد حاکی از ایجاد محیطی خصمانه توسط برخی مدیران است که با اعمال سلیقه شخصی، تبعیض در ترفیعات، و نادیده گرفتن حقوق کارمندان، و…روحیه خدمت رسانی را تضعیف میکنند.
مدیرانی که به جای تمرکز بر بهبود خدمات عمومی ، به دنبال اهداف شخصی هستند، موجب تشدید نارضایتیهای اجتماعی شده اند .
ادارات گیلان در تقاطع حفظ سلامت اداری و مقابله با فساد سیستماتیک قرار دارند. هرچند نهادهای امنیتی و نظارتی گامهایی برای شناسایی و برخورد با مدیران ناسالم برداشته اند، عدم شفافیت در انتقال مدیران متخلف و کمبود سازوکارهای پیشگیرانه، چالشهای جدی باقی گذاشته است.
اعلام آمادگی پرسنل برای افشاگری، زنگ خطری است که نشان میدهد مطالبه گری مردمی میتواند مکملی برای نهادهای رسمی در مهار فساد باشد.