به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف :علی بهرامیان با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گیلان، اظهار کرد: در همین راستا و برای تسهیل در خدمات رسانی به درخواستهای مردمی سامانه ۱۱۱ راه اندازی شد.
مدیر کل دفتر بازرسی، امور حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری گیلان گفت: مردم در گیلان میتوانند از طریق این سامانه درخواستهای خود را مطرح کنند.
بهرامیان با بیان اینکه از روز چهارشنبه ۵۰۰ نفر برای پاسخگویی و ثبت درخواستهای هم گیلان از طریق این سامانه پای کار هستند، افزود: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در کاهش فاصله میان مردم و مسئولان این سامانه راه اندازی و پاسخگوی درخواستهای شهروندان است.
وی اضافه کرد: درخواستها ثبت شده و حداکثر تا ۱۵ روز بعد شهروندان گیلانی میتوانند موضوعات مطرح شده خود را پیگیری کنند.