تاریخ : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024

اخبار ویژه

افتتاح هم‌زمان ۲۹۵ پروژه بسیج گیلان در شفت ۲۲ اسفندآغاز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا/ رویکرد رسانه آوای لطیف برای انتشار خبر کاندیدا برمبنای عملکرد و برنامه می باشد بنا به شنیده های آوای لطیف مبنی بر آغاز انتصابات محقق شد: با حکم‌ استاندرگیلان سرپرستان معاونت روابط عمومی استانداری، معاونت برنامه ریزی فرمانداری تالش و بخشداران دیلمان و رودبنه منصوب شدند حق شناس استاندار گیلان ضمن دلجویی از فعالان رسانه : اصحاب رسانه کار خود را به درستی انجام می‌دهند/خبرنگاران به دو روی یک سکه نگاه می‌کنند/دلیل نمی شود یک مسئول دولتی از الفاظ ناشایست استفاده کند اقدام انقلابی حق شناس استاندار گیلان‌پس از بی احترامی فرماندار انزلی به رسانه ها: محمد پور خوش سعادت برکنار، بابک شکوهی راد سرپرست فرمانداری انزلی شد دو انتظار اصحاب رسانه؛ عذرخواهی فرماندار انزلی و عزل فوری ایشان توسط استاندار گیلان/ آری بعضی ها را بایدگاز گرفت/ گاز گرفتم گازم خریدار داشت

0
در بخشنامه مرکز بازرسی وزارت اقتصاد به مدیران بانک های دولتی مطرح شد،

اعلام سایت ثبت شکایات مردم از مقاومت بانک‌ها در پرداخت وام بدون ضامن

  • کد خبر : 4853
  • 10 بهمن 1400 - 9:56
اعلام سایت ثبت شکایات مردم از مقاومت بانک‌ها در پرداخت وام بدون ضامن
رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد طی نامه ای به مدیران عامل 13 بانک دولتی و نیمه دولتی بر لزوم اجرای دستور وزیر اقتصاد مبنی بر عدم نیاز به ضامن در پرداخت تسهیلات خرد برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف :از وزارت اقتصادی و دارایی ایران، در این نامه که خطاب به مدیران عامل بانک های ملی ایران، سپه، مسکن، کشاورزی، توسعه صادرات ایران، صنعت و معدن، پست بانک، قرض الحسنه مهر ایران، ملت، تجارت، رفاه کارگران، صادرات ایران و توسعه تعاون صادر شده است، می خوانیم:

در اجرای دستورات مقام عالی وزارت متبوع در جلسه مدیران ارشد نظام بانکی کشور مورخ نهم بهمن ماه ۱۴۰۰ و همچنین بخشنامه مورخ ۲۹ دی ماه معاون محترم امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی با موضوع “عدم نیاز به ضامن در پرداخت تسهیلات خود برای کار کنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی” دستور فرمائید نسبت به انجام موارد ذیل حداکثر ظرف ۲۴ ساعت اقدام گردیده و گزارش آن به این مرکز ارسال گردد:

۱-    در اجرای موضوع مذکور، بخشنامه داخلی آن بانک و همچنین فرآیند و جزئیات اقدام شعب، در پایگاه اطلاع رسانی بانک متبوع، درج و به نحو مقتضی به اطلاع عموم مشتریان و مسئولین شعب برسد.

۲-    کلیه واحد های بازرسی موظفند با تشکیل هیأت ویژه نسبت به بازرسی سرزده و همچنین نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه مذکور اقدام نمایند.

۳ – آدرس سامانه رسیدگی به شکایات آن بانک و همچنین آدرس سامانه نظارت مردمی وزارت متبوع

(bazresi.mefa.ir) در پایگاه اطلاع رسانی و همچنین کلیه شعب بانک به نحو مقتضی در اختیار مشتریان محترم قرار گیرد.

۳-    کلیه شکایات مردمی در خصوص موضوع مذکور ظرف مدت ۴۸ ساعت رسیدگی و ضمن برکناری متخلفان احتمالی، مراتب به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و حسب مورد به کمیته های انضباطی اعلام گردد. مراجع رسیدگی مذکور موظفند با قید فوریت نسبت به صدور رأی اقدام نموده و نتیجه را به این مرکز اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://avayelatif.ir/?p=4853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.