به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای لطیف: مرکز ارتباطات مردمی سامانه سامد۱۱۱ درسالن بادگارامام رشت در سفرریاستمحترم جمهوری به گیلان مستقر بودپس از گذشت ۱۰روز به کار خودپایان داد.
دیدار صمیمی با علی بهرامیان مدیرکل دفتر بازرسی امورحقوقی ورسیدگی به شکایت استاندار گیلان و ابراهیم مهرزاد معاون دفتر بازرسی امورحقوقی و رسیدگی به شکایت استانداری گیلان با مطرح کردن چند سوال ، که قطعا خیلی از هم استانیهای عزیزمان مکاتبه ای که با رئیس جمهور در سفربه گیلان داشتند پاسخ به این سوالات کمک زیادی برای پیگیری مکاتباتشان می کنند.
آوای لطیف: چند نفر در یادگارامام که محل استقرار سامانه ۱۱۱ بود با شما همکاری داشتند؟
بهرامیان: حدود۶۵۰نفر به صورت دو شیفت با ما همکاری داشتند با سعه صدر پاسخگوی تماس تلفتی مردم بودند ونامه هایی توسط مردم برای رئیس جمهور ارسال کرده بودند نقایصی مثل نداشتن آدرس یا کدملی و… داشت ،توسط همکاران با مردمارتباط تلفنی برقرار می کردند و بعد نامه ها رااسکن و ثبت می کردند..
آوای لطیف :روند پاسخگویی به درخواستهای مردمی توسط دستگاههای اجرایی به چه صورت است؟
بهرامیان :مدیران دستگاههای اجرایی باید یکی از معاونین و یا یکی از کارشناسان با تجربه را برای پاسخگویی به نامه های مردم مشخص نمایند تا بتواند پاسخ قانع کننده ای به مردم بدهند.
آوای لطیف: مردم چگونه می توانند پیگیر جواب نامه های خود باشند؟
بهرامیان: مردم از طریق سامانه ۱۱۱ تماس بگیرند و شماره ۳را بزنند مشخص می شود که به کدام سازمان ارجاع داده شده است.
آوای لطیف: اگر کسی از پاسخ دستگاه مربوطه قانع نشود حق اعتراض دارد؟ و چگونه می تواند اعتراض کند؟
بهرامیان: شخص استاندار گیلان به جد پیگیری پاسخگویی دستگاههای اجرایی استان به مکاتبات و درخواستهای مردم به رئیس جمهور می باشد، وقتی کسی از پاسخ دستگاه مربوطه قانع نشود با ۱۱۱ تماس گرفته دوباره تیم کارشناسی ما ،موضوع را بررسی خواهند کرد.